Thema vak!

Hallo iedereen!

Vorige week moesten wij voor thema een hele evenement organisseren ! Super spannend was het.. Maar we hebben hebben het echt goed afgehandeld ik wil jullie vertellen wat we allemaal hebben gedaan nou het begon zo: Eerst moesten wij een onderwerp verzinnen voor onze evenement, en wij hadden voor de lachcursus gekozen het was super leuk! Na het kiezen van het onderwerp moesten we het presenteren aan onze leerkrachten dat noemen ze pitch. Ze vonden het een goed plan vervolgens mochten we het uitvoeren. Na het vinden van het onderwerp moesten we sponsoren zoeken, dat was in dit geval mijn oom hij wilde sponsoren echt super lief! We hadden ook iemand ingehuurd die het workshop zelf gaf en dat was Alida voor haar moesten we geld betalen en dat ging dus via onze sponsor. Ook wilden we op die dag iets lekkers uitdelen dus Betul en ik gingen afspraak maken met een fruitboer, hij wilde er natuurlijk ook iets voor terug, wij moesten namelijk folders voor hem maken. Dat was dan geregeld de dag was aangebroken en mijn groepsleden en ik waren super zenuwachtig! Ik moet jullie zeggen dat alles super goed verliep.. we hebben lekker fruit uitgedeeld en het workshop was perfect ! Hier is nog een foto van Betul en ik tijdens het snijden van fruit.

Geef een reactie

