Tijdlijn VGM10

Hallo iedereen,

Vorige week moesten wij een tijdlijn maken voor VGM10 je moest in totaal 8 tijdlijnen bezitten. Dat was dus opdracht 1. In deze les moesten we  een aantal objecten in een tijdlijn zetten om een idee te krijgen over hoe vormgeving in de tijd veranderd is. De volgende objecten moesten plaatsvinden in onze tijdlijnen: 1. een stoel 2. een (drink-)glas (of beker) 3. een schilderij 4. een beeldhouwwerk 5. een voorbeeld van tekst (grafisch ontwerp) 6. een voorbeeld van textiel (behang, gordijn) 7. een voorbeeld van kleding 8. een voorbeeld van een bouwwerk. Bij opdracht opdracht 2 moest je een object uit tijdlijn presenteren. Dat moest dus in word ik had gekozen voor een bouwwerk dat was namelijk de vrijheisbeeld. Ik heb hem goed gemaakt naar mijn mening! En het was ook #super leuk! Bij opdracht 3 moeten we filmpje opnemen van een beeld. Ik doe dat samen met mijn klasgenoot Nick. We gaan woensdag een filmpje opnemen en maandag gaan we het inleveren ik laat jullie nog horen hoe het is gegaan!

Dit is een printscreentje van mijn favorite tijdlijn

 

Geef een reactie

