Engelse Krant

Hallo iedereen!

Wij hebben als opdracht gekregen om een krant te maken, ons onderwerp voor Engels is namelijk Globalisatie. Daarvoor moet je opdrachten maken de opdrachten bestaan uit: de opdrachten vanuit de reader, presenteren en een eigen krant/homepage maken. Dit allemaal gaan over globalisatie. ik had gekozen om een eigen krant te maken. Het programma die ik hiervoor hebt gebruikt is Adobe illustrator. Ik wil jullie mijn krant laten zien naar mijn mening ziet het er goed uit. Nu maar wachten op de beoordeling van mijnheer Schreuder.

Dit is mijn eigen krant:

Geef een reactie

