Hoe heb ik mijn 1ste jaar ervaren?

Hallo lezers!

Het eerste jaar is al bijna voorbij nog ongeveer 4 dagen! Ik ga namelijk woensdag al op vakantie dus ik moet super hard nog gaan werken. Ik wil jullie vertellen hoe ik mijn opleiding hebt ervaren. Het opleiding mediamanagement is een veelzijdige opleiding je kan alle richtingen op in het branche media. Ik heb dit jaar vele dingen geleerd die ik eerder niet wist zoals: Werken met adobe programma’s,  zelfstandig werken, samenwerkingen, verantwoordelijkheden, reflectie verslagen maken en nog veel meer.. Wat wel belangrijk is was je werkprocessen behalen, cijfers hooghouden en afspraken nakomen. We hebben ook tijdens OOB11 vakken gerealiseerd wat een mediamanager kan worden. Er kwamen mensen presenteren en uitleggen en wij kregen een beeld wat we later kunnen doen. Ik weet al wat ik wil doen, ik wil namelijk heel graag in een Mercedes bedrijf werken als reclame maker ik hoop dat ik mijn doelen kan behalen alle wegen leiden naar Rome, waar een wil is is een weg. Mijn opleiding is leuk maar ook pittig wat van belang is weten wat je wilt, en je moet er ook lust in hebben en je moet er echt voor gaan. 

Geef een reactie

