Stage

Hallo lezers!

Ik ben van plan om in buitenland mijn stage te lopen. Ten eerste voor mijn taal en om kennis te maken met andere culturen. Landen waar ik graag stage wil lopen is: England (London), Turkije ( Istanbul) en Spanje (Barcelona). Op dinsdag 15 mei ben ik samen met Nick naar een voorlichtingsavond geweest. Ik heb genoeg informatie gekregen over hoe het zit. Het lijkt mij echt super leuk om in een andere land stage te lopen, vooral in Istanbul daar hebben wij een huis dus het komt voor mij echt goed uit. Het lijkt mij echt een droom om in een andere land stage te lopen! Dit jaar ga ik naar Istanbul en ik ga kijken voor stage plekken. Ik wil echt in een hele grote bedrijf stage gaan lopen. Wat mijn plan is om in een reclame bedrijf te gaan werken en ik ga echt goed op zoek. Ik wil liever in mooie autobedrijven gaan of in een mediabedrijf. Jullie horen het nog van mij hoe het is gegaan !

Geef een reactie

